خبر یزد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

خبر یزد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/646180/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ 3 ‌بعدی را متحول می‌کند

یک سیاره فراخورشیدی به اندازه زمین کشف شد

حضور بانوی یزدی در اردوی تیم ملی کوهنوردی کارگران کشور

«حجتی و شیخیان» انصراف دادند؛ «آقایی» رئیس شد

زنبورها نبض حیات زمین/پیش‌بینی جهش تولید عسل در یزد

اصلاح هندسی های شهرداری یزد به میدان باهنر رسید

رشد 1.02 درصدی جمعیت استان یزد در سال گذشته

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

معرفی مجموعه نگاه کن برای کودکانی که حوصله آن‌ها همیشه سر می‌رود

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

تولید هزار نانوحسگر روی یک دانه ماسه

خورشیدگرفتگی 8 آپریل بر فراز رصدخانه ی La Silla واقع در شیلی

24 گونه جانوری یزد در خطر انقراض

اهدای قرآن دست نویس مددجویان زندان یزد به رهبر معظم انقلاب

شمیم خوش رضوی بهاباد یزد را عطرآگین کرد

دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ ای، قربانی گرفت

موج جدید بارش‌ ها، از این روز آغاز خواهد شد

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

داستانک/ بوی مادر

اینشتین در مورد منطقه عجیب اطراف سیاهچاله‌ها درست می‌گفت

افتتاح پنجمین کتابخانه و دومین خانه فرهنگ در بافق

لزوم استفاده از زیرساخت‌های ورزشی استان برای جذب جوانان

خاطره امام جمعه یزد از انتقال اعلامیه‌های امام به عربستان

کارگزاران حج انقلاب را به دنیا صادر کنند

زنبور‌ها نبض حیات کره زمین

بافق زیر سایه خورشید امام هشتم

ماجرای جنایت وحشتناک مرد دوزنه در جاده

جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته

با کریمان کارها دشوار نیست

تأثیر مطالعه بر سلامت روان

تصویر روز ناسا؛ شفق شمالی آسمان

طرح جدید ناسا برای ساخت اولین موتور هیبریدی-الکتریکی موشک

حضور جدی دانشگاه‌ها در عرصه صنعت استان عملیاتی می‌شود

9 درصد جمعیت متأهل استان بدون فرزند هستند

حرکت کاروان خودرویی در یزد، فردا

اصلاح هندسی‌های شهرداری یزد به میدان باهنر رسید

نمایشگاه کتاب دوحه میزبان رونمایی از مصحف مشهد رضوی

شعر خوانی دختر شیرین زبان

دهکده 8000 ساله راز بقا پس از بلایای طبیعی را فاش می‌کند

رتبه‌ی دوم استان یزد در طرح‌های باز آفرینی شهری

بررسی مشکلات محله مهدیه شاهدیه

تا می‌توانید حسرت گذشته را نخورید و از گذشته عبرت بگیرید

شمارش معکوس برای پرتاب ماموریت کشف اسرار قطب‌های زمین

در نظر گرفتن 10 دستگاه اتوبوس برای اعزام به حرم مطهر امام خمینی (ره)

اصلاح هندسی میدان باهنر کلید خورد

میانگین تعرفه پرداختی علوم پزشکی یزد از میانگین کشوری بیشتر است

تحریک سارقان با قرار دادن وسایل با ارزش بر روی صندلی‌های خودرو

زمینه تحول در زائران خانه خدا در فرصت کم حج فراهم شود

معرفی بهترین هتل‌های ایرانی با اتاق‌های بیزنسی

درخشش رادیو یزد در جشنواره مستند رادیویی پژواک