خبر یزد

آخرين مطالب

نفرها و تیم های برتر مسابقات شطرنج و کاراته استان یزد در میبد معرفی شدند ورزشي

نفرها و تیم های برتر مسابقات شطرنج و کاراته استان یزد در میبد معرفی شدند
  بزرگنمايي:

خبر یزد - یزد- به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقات شطرنج و کاراته سبک کیوکوشین استان یزد جمعه شب در میبد پایان یافت، نفرها و تیم‌های برتر معرفی شدند.

به گفته مسوول هیات کاراته میبد ، این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان ، خردسالان ، نوجوانان و جوانان و با شرکت 12 تیم از شهرستان های میبد ، اردکان ، یزد و مهریز به مدت یک روز برگزار شد.
احمد علی ابوالحسنی با اشاره به اینکه 130 نفر در این مسابقات حضور داشتند افزود: میبد از نظر آمار تعداد ورزشکاران ، 6 باشگاه ورزشی کاراته و حدود 400 ورزشکار مرد و 250 تا 300 ورزشکار خانم در این رشته دارد و سطح داوری مربیان نیز درجه یک تا سه ملی است.
مسئول هیات کاراته میبد اظهارداشت: در گروه سنی نونهالان در وزن 20- کیلوگرم علیرضا زارع‌ از میبد ، 25- کیلوگرم رضا رعیت‌زاده از اردکان ، 30- کیلوگرم حسین‌ گلوردی‌ ازیزد ، 35- کیلوگرم مهدی خواجه از میبد ،40- کیلوگرم محمدحسین زارعشاهی‌ و در وزن 40+ کیلوگرم هادی‌ زارع از میبد بیشترین امتیاز را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رده سنی خردسالان‌ در وزن 30- کیلوگرم سامان حاجی زواره‌ از اردکان ، 35- کیلوگرم امیرحسین چیت‌ساز از یزد ، 40- کیلوگرم امیر محمد زارعی از میبد ، 45- کیلوگرم محمد باقری از یزد ، 50- کیلوگرم حسین شاکر از اردکان و در وزن 50+ کیلوگرم ابوالفضل زارعی‌ از میبد موفق به پیروزی در برابر حریفان خود شدند.
به گفته ابوالحسنی در وزن 25- کیلوگرم ابوالفضل رعیت زاده از اردکان ، 40- کیلوگرم علی دهقانی‌زاده از مهریز، 45- کیلوگرم محمد نادر مشهدی از میبد ، 50- کیلوگرم ابوالفضل نورزهی‌ از یزد ، 55- کیلوگرم علی رجائی‌راد از یزد، 60- کیلوگرم سجاد حاجی‌میر از میبد و در وزن 60+ کیلوگرم محمد غفوری از اردکان به عنوان نفرهای برتر گروه سنی نوجوانان معرفی شدند.
وی افزود: همچنین در گروه سنی جوانان نیز در وزن 55- کیلوگرم روح‌الله بارکزهی از اردکان و دروزن 60- کیلوگرم ستار زارع ، محمدعلی پارسائیان و رسول کارگر از یزد صاحب بیشترین امتیاز شدند.
همچننین مسوول استعدادیابی هیات شطرنج میبد گفت: هر سال حدود 10 مسابقه استانی در این شهر برگزار می‌شود ، در این مسابقه نیز که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد بیش از 100 نفر شرکت داشتند.
حسنعلی جانب اللهی در ادامه از حمایت نکردن برخی مسوولان شهرستان در اختصاص مکانی در شان هیات شطرنج برای آموزش و برگزاری مسابقات گلایه کرد و گفت : یک اتاق سه در چهار زیر پله در شان این هیات نیست.
مربی هیات شطرنج میبد نیز با اعلام نتایج مسابقات گفت : آرمان سرستیان با کسب 8.5 امتیاز و محمد مسعود حیدری با کسب 7.5 امتیاز از یزد به ترتیب اول و دوم شدند ، محسن زارع با کسب 7 امتیاز از میبد مقام سوم را کسب کرد ، همچنین حبیب الله تقی پور با کسب 7 امتیاز و رضا نجف زاده با کسب 7 امتیاز از یزد به ترتیب چهام و پنجم شدند.
جواد اسحاقیه از فاطمه نوری با کسب 6 امتیاز از اردکان ، اسما فطرتی با کسب 5.5 امتیاز از میبد و زهرا دهقانی با کسب 5.5 امتیاز از میبد به عنوان نفرهای برتر بانوان معرفی کرد.
وی ادامه داد : رضا مظهری با کسب 3 امتیاز از یزد نفر برتر زیر 8 سال شد ، همینطور آریا آثاری با کسب 6 امتیاز از یزد ، پرهام باغانی با کسب 5.5 امیتاز از یزد و سید محمد امامی با کسب 5 امتیاز از میبد نفرهای برتر زیر ده سال شدند.
مربی هیات شطرنج میبد گفت : امیرمحمد صدیقی با کسب 6 امتیاز از یزد ، سروش فلاح و مهیار اشرفی هر کدام با کسب 5.5 امتیاز از میبد موفق شدن بیشترین امتیاز نفرهای برتر زیر 12 سال را کسب کنند.
وی در ادامه امیرعباس اخگری را با کسب 6 امتیاز از یزد ، دنیا صحت با کسب 5.5 امتیاز از یزد و امین فلاح با کسب 5.5 امتیاز از میبد را به عنوان نفرهای برتر زیر 14سال اعلام کرد و افزود : سهراب مالمیر با کسب 6 امتیاز از زارچ ، محمود بخشایش با کسب 5.5 امتیاز از یزد و عباسعلی حاجی حبیب زاده با کسب 5.5 امتیاز از یزد نیز در رده پیشکسوتان بر حریفان خود پیروز شدند.
اسحاقیه افزود : هانی زارع با کسب 6.5 امتیاز ، ابوالفضل علیخانی با کسب 6.5 امتیاز و مهدی دهقانی با کسب 6 امتیاز هر سه از میبد هم توانستند بیشترین امتیاز نفرهای برتر شهرستان‌ها را به دست بیاوردند.
مسابقات قهرمانی والیبال نشسته نیز با همکاری اداره های بهزیستی و ورزش و جوانان ، جامعه معلولان و مجمع فرهنگیان میبد برگزار شد.
مسئول مجمع فرهنگیان میبد در این ارتباط گفت: مجمع فرهنگیان با توجه به عنایت مقام معظم رهبری در توصیه به فرهنگ سازی ورزش بین جوانان برگزار کننده یکسری مسابقات ورزشی است.
سید ابوالفضل بنی فاطمی افزود: هفته گذشته مسابقات تنیس روی میز بانوان برگزاز شد و این هفته نیز مسابقات والیبال نشسته معلولان با حضور تیم‌هایی از زارچ ، میبد و شهرهای دیگر برگزار شد.
وی ادامه داد : مجمع فرهنگیان متشکل از جوانان فرهنگی است که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند و متشکل از هفت کمیته شامل سیاسی ، فرهنگی ، آموزشی ، ورزشی اجتماعی ، تشکیلات ، جوانان و دانشجویان با هدف ایجاد تحول و پویایی در سطح شهر می‌باشد.
مسئول مجمع فرهنگیان میبد همچنین با گلایه از اداره ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری مسابقات نیاز به منابع مالی و حمایت مسوولان مربوطه دارد و بی توجهی باعث دلسردی می شود.
وی در ارتباط با نتایج مسابقات هم گفت: تیم‌های زارچ ، میبد و زارچ به ترتیب اول تا سوم شدند.
بر اساس اعلام اداره ورزش و جوانان میبد، این شهرستان سال گذشته 6 هزار نفر ورزشکار بیمه شده داشت و از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه حدود پنج هزار ورزشکار بیمه شده دارد و در مجموع حدود 10 تا 12 هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.
مرکز شهرستان 105 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
برچسب‌ها
میبد مسابقات شطرنج پیروزی انقلاب اسلامی ایران یزد کاراته دهه فجر

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/116264/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

لایروبی و رسوب برداری 280 هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو

برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند

در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد

ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد

114 هکتار نخاله‌های ساختمانی، طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

باران سیل‌آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم

اختصاص یک هزار و 780 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

42/5 میلیمتر باران در بهاباد یزد ثبت شد

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

اوقات شرعی پنج شنبه 6 اردیبهشت در یزد

تداوم جریان سیل در استان یزد

جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان

جلوه‌هایی زیبا از بارش باران در یزد

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تو که با عاشقان درد آشنایی

خدایا زندگی رو زیر و رو کن