خبر یزد

آخرين مطالب

امام جمعه یزد:

استکبار حتی در ارتباط با بودجه‌های دارو هم در حال دشمنی است سياسي

  بزرگنمايي:

خبر یزد - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که مسئولان آمریکا توان تحمل پیشرفت‌های ایران را ندارند، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شاخ تحریم های آمریکا و استکبار را شکست.

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده های آنها از جمله عربستان صعودی و برخی کشورهای استعمارگر غربی، از 40 سال پیش و حتی قبل از آن تا به الان به دنبال آن بودند که این انقلاب و اسلام را بشکنند و مردم ایران که در حرکت به پیش هستند و در مسیر کمال و دستیابی به استقلال و رشد و توسعه در مباحث علمی، تخصصی و تکنولوژی به انواع مختلف قدم برمی دارند را به عقب برانند.
وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها موانع بسیار زیادی جلوی راه ملت ایران قرار داده‌اند، تصریح کرد: مردم ایران با اتحاد، یگانگی و همبستگی و حرکت های جهادی، صبر، مقاومت و تلاش این راه را رفته‌اند و دانشمندان، نیروهای نظامی و سیاسی، در حال حفظ اقتدار ایران هستند و تمام این موانع را کنار زده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این که دشمن امروز تحریم و فشارها را به حدی رسانده که خودشان هم اعتراف می کنند الان چیزی باقی نمانده که بخواهند به وسیله آن به ایران فشار بیاورند، تصریح کرد: در طول سال‌های قبل و به ویژه چند سال اخیر توطئه ها، فتنه و فشارهای دشمنان خیلی بود و آزارهای بسیاری را به مردم ایران تحمیل کردند.
ناصری یزدی ادامه داد: مردم ایران هم در مقابل این فشارها صبر و ایستادگی و سختکوشی کردند و در کنار تدبیرهای مقام معظم رهبری و کمک ها و مساعدت های خداوند متعال به پیش رفتند و جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاده و در تمام زمینه‌ها به پیش می‌رود.
امام جمعه یزد به حوادث مختلفی که در طول یک سال گذشته در کشور رخ داد، گفت: حوادث زیادی از جمله سیل ها و زلزله ها در طول یکسال گذشته رخ داده که با کمک همه مردم و ارگان ها و نیروهای نظامی این مشکلات در حال آسان شدن برای مردم است.
وی گفت: حتی در ارتباط با بودجه‌های دارو هم استکبار در حال دشمنی است و از این حرکت جلوگیری می کند اما تمام مردم و ارگان های ما به میدان آمدند و انصافا در حال کار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: کارخانه‌هایی از سوی برخی افراد دست نشانده دشمن به صورت توطئه وار و برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شده بود که با تیزبینی و جدیت دستگاه های متولی بازگشایی شدند و به چرخه تولید بازگشتند و تمام کارشکنی‌هایی که در حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی صورت می گرفت با تدبیرهای مناسب تمام شد یا در حال پایان هستند.
ناصری یزدی خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت ها سبب شده که دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار عصبانی باشد و از این موضوع خشمگین باشد به ویژه در موضوع کرونا که همه مردم و مسئولان و پزشکان و پرستاران پای کار آمدند و برای شکست این ویروس تلاش کردند، استکبار که حتی برخی از اقلام پزشکی که برای درمان بیماران نیاز هست را به ایران ندادند و خصلت و خوی حیوانی خود را به خوبی در این عرصه هم نشان دادند بسیار عصبانی شده است.
وی با تقدیر از سختکوشی کادر پزشکی، مردم و همه مسئولان، گفت: در این ایام که دشمن سعی بر کارشکنی در راه درمان بیماران مبتلا به کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری دارد، پزشکان و پرستاران و تمام کادر درمانی با جدیت در تلاش هستند و مردم هم حتی خانه های خود را در اختیار افراد قرار داده اند تا به تولید ماسک و دستکش بپردازند، این موضوعات را دشمن نمی تواند تحمل کند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه یکی از نهادهایی که در این سالها خدمات بسیاری به کشور کرده و جلوی بسیاری از توطئه های دشمنان را گرفته ستاد اجرایی فرمان امام بوده است، افزود: در این عرصه خیلی از کارخانه‌ها را دشمنان با کارشکنی یا تحریک صاحبان آن تعطیل کردند اما با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام این کارخانه ها به چرخه تولید بازگشتند و اشتغالها دوباره جان گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حتی تولید برخی کارخانه‌ها را به بهانه‌هایی متوقف کرده بودند و در راه تولید موانعی ایجاد کرده بودند ولی ستاد اجرایی فرمان امام همین کارخانه ها را دوباره فعال کرد.
ناصری یزدی افزود: به ویژه در خصوص مسئله کرونا که الان آمریکا و انگلیس و فرانسه و دیگر کشورهای جهان در تامین نیازهای اساسی خود با مشکل و چالش مواجه شده اند و به دیگر کشورها دست دراز کرده‌اند، ارتش و سپاه و تمام نهادها از جمله ستاد فرمان امام به میدان آمده اند و چند هزار تخت و امکانات درمانی و بهداشتی را تامین کردند.
وی با بیان این که آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان آمارهایی صحیح است، گفت: الحمدالله به گفته همه مسئولان این موضوع در حال رفع شدن است و اخیراً اختراعات بزرگی از سوی متخصصان و نخبگان داخلی انجام شده و تجهیزات تشخیصی که دشمن در اختیار ما قرار نمی داد را در داخل کشور تولید کردیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: انشاالله داروهای درمانی این بیماری هم که الان در حال تلاش برای ساخت آن هستند را هم به زودی می سازند و انشاالله پس از تولید و تامین نیاز داخل کشور، به تمام جهان هم صادر می کنیم.
ناصری یزدی افزود: تمام این موارد سبب سرخوردگی و عصبانیت آمریکایی ها شده و به همین دلیل اخیرا دو تن از آمریکایی ها حرکت های زشتی در نوشته های خود در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران و ستاد فرمان امام کرده اند که همه ناشی از لج و عصبانیتشان است.
امام جمعه یزد ادامه داد: این ستاد با عنایت ویژه مقام معظم رهبری بسیاری از عرصه ها و امکاناتی که از کار افتاده شده بودند را فعال کرده و وارد چرخه فعالیت کردند و در مدرسه سازی و دانشگاه سازی و ساخت مراکز درمانی، کمک به بینوایان، رفع محرومیت در نقاط محروم کشور و احیای کارخانه های از کارافتاده و ورشکسته را در طول سال‌های قبل انجام داده است.
وی با اشاره به اقداماتی که این ستاد در کمک به مردم در سیل و زلزله های اخیر انجام داده است، گفت: در موارد زیادی بوده که این ستاد توانسته کمک دولت و ملت و انقلاب باشند و شاخ حرکت های تحریمی دشمنان را بشکنند و مانع از توطئه های آنها باشند؛ همین هم سبب می شود که آنها عصبانی باشند و طبیعی است که لجاجت و توهین کنند و این طبع دشمن است و هر زمانی که از تحریم و فشار نتیجه نگیرند تحملشان را از دست می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از تمام مردم و نهادهای انقلابی، ستاد فرمان امام، سپاه و بسیج و ارتش و دیگر ارگان ها تشکر می کنیم که در تمام عرصه ها به ویژه در مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند تشکر می کنیم.
ناصری یزدی با بیان این که آمریکایی‌ها اصلا اعتقاد مردم ایران را نمی شناسند و نمی فهمند، تصریح کرد: آنها فکر می کنند همه مثل خودشان مادی و مادی پرست هستند ولی در دورانی که مردم کشورهای خودشان فروشگاه ها را غارت می کنند و به دیگران هیچ رحمی ندارند، مردم ایران با تمام وجود برای رفع مشکل دیگران تلاش می کنند.
امام جمعه یزد ادامه داد: الحمدالله مردم ایران مومن و مسلمان و پیرو امیرالمومنین هستند و همانگونه که آن حضرت همیشه فکر دیگر مردم و بینوایان بودند، مردم ایران هم به فکر دیگران هستند.
وی افزود: در جامعه اسلامی ایران معنویت و خداوند حاکم است ولی در کشورهای آنها مادیات حاکم است و فکر می کنند همانطوری که خودشان با مشکلات مادی آسیب می بینند، می توانند با فشار و نخریدن نفت مردم ایران را از پای درآورند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان افزود: ستاد فرمان امام بسیار خوب عمل کرده و از آنها می خواهیم که با جدیت و تلاش بیشتر همین راه را در خدمت مردم و نظام انجام دهند تا انشاالله خداوند متعال هم شر آمریکایی ها و دیگر مستکبران جهان که از کرونا هم بدتر هستند را از سر ملت ایران و دیگر ملت های جهان باز کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/121299/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

نجات 18 نفر از سیل در روستای شادکام بافق

تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور

اختصاص 3000 میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

انتقال چای قاچاق با قطار

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود

مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

پیشنهاد افزایش 40 درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا

تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد

کشف رشوه‌خواری 20 میلیارد ریالی دو نفر از مدیران ارشد استان یزد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

صرفه جویی 40 درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

تخصیص بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد