خبر یزد
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی:
نظارت‌ها را به سمت فرایند محوری و هوشمندی ببریم
شنبه 21 دی 1398 - 10:07:47 AM
ایسنا
خبر یزد - مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان این که نظارت‌ها باید به سمت فرایند محوری و هوشمندی برده شود، گفت: مشکل بهزیستی، آدم‌ها نیستند بلکه فرایندها هستند چرا که بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

«کاظم نظم‌ده» در نشست با معاونان و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان یزد، خاطرنشان کرد: باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.
وی افزود: در دفتر مدیریت عملکرد سیاست ما با توجه به سیاست‌های سازمان در راستای شفاف‌سازی، سلامت اداری و مبارزه با فساد است.
نظم‌ده گفت: طبق آمار و اطلاعات در انتهای سال 97 که از سوی سازمان آمار، سازمان امور استخدامی و چند تا از دانشگاه‌ها انجام شد، در ارتباط با بحث رضایتمندی مراجعان از دستگاه‌ها و سلامت دستگاه‌ها، سازمان بهزیستی جزء دستگاه‌های خوب و در مجموع یک سازمان سالمی هست.
وی با اشاره به واگذاری بیش از 93 درصد از فعالیت‌های بهزیستی به بخش خصوصی، گفت: این نشان می‌دهد که بهزیستی در راستای سیاست‌های نظام و قانون اساسی حرکت کرده و از خیلی از دستگاه‌ها جلوتر هست.
  مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از صدور مجوز بیش از 45 هزار مرکز غیردولتی توسط بهزیستی در کشور، گفت: در واقع بخش خصوصی بیش از بودجه 30 سال سازمان بهزیستی را آورده و کار سازمان را انجام داده و در واقع خیلی کار بزرگی انجام شده است.
وی افزود: بخش غیردولتی با به کارگیری نیروی انسانی در این مراکز نه تنها باری بر روی دوش دولت نگذاشته بلکه بار بزرگی رو از روی دوش دولت برداشته و اشتغال ایجاد کرده است.
نظم‌ده خاطرنشان کرد: باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.
 

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/111704/نظارت‌ها-را-به-سمت-فرایند-محوری-و-هوشمندی-ببریم
بستن   چاپ