خبر یزد

آخرين مطالب

جامعه ورزش استان یزد فعالانه در انتخابات شرکت می‌کند ورزشي

جامعه ورزش استان یزد فعالانه در انتخابات شرکت می‌کند
  بزرگنمايي:

خبر یزد - یزد- جمعی از ورزشکاران، ملی‌پوشان و مسوولان ورزش یزد آمادگی خود را برای حضور گسترده در انتخابات خردادماه امسال ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها اعلام کردند.

آنها با بیان اینکه حضور در انتخابات یک حق و وظیفه بزرگ دینی و ملی در تعیین سرنوشت و نقش مهمی در تقویت نظام و انقلاب اسلامی به خصوص با توجه به هجمه دشمنان دارد، آمادگی و همراهی خود را در کنار سایر اقشار جامعه در این عرصه اعلام کردند.
آنها با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال جلوگیری از مشارکت مردم با ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی در این موضوع مهم هستند، بر داشتن بینش و بصیرت و هوشیاری در برابر تهدیدها شاره کردند که راه شکست اهداف استکبار در مشارکت و احساس تکلیف در این عرصه است .
جامعه ورزش یزد به اهمیت رسیدگی جدی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر به مقوله ورزش اشاره کردند که باید برای ارتقای رشته‌ها و کمک به توسعه همه جانبه آن در قالب برنامه محوری بیش از گذشته عنایت ویژه صورت گیرد که از اهمیت زیادی برخوردار است .
حضور در انتخابات به معنای دخالت در سرنوشت خویش است
یکی از پیشکسوتان و ورزشی نویسان یزد، حضور در انتخابات امسال را یک وظیفه ملی و انقلابی ذکر کرد و گفت: جا دارد جامعه ورزش استان همگام با سایر اقشار جامعه از حق خود استفاده کرده و فعالانه در انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیش از گذشته شرکت کنند.
علی محمد قادریان افزود: حضور در انتخابات به معنای دخالت در تعیین سرنوشت و حق مسلم شهروندی است که بر گردن تمامی اقشار جامعه سنگینی می کند و جا دارد افرادی که انتخاب می‌شوند به ورزش که از اهمیت زیادی برخوردار است و هنوز در جایگاه واقعی نیست توجه کنند.
وی اظهار کرد: جامعه ورزش در گزینش ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید بدون از شعارزدگی، عملکرد و سابقه و برنامه نامزدها را بررسی و سپس از میان افراد به بهترین فرد رای دهند و در مقابل نیز ریاست جمهوری آینده در عمل به فکر ورزش و توسعه آن در جامعه باشند.
بازیکن سابق تیم‌های فوتبال یزد تصریح کرد: اگر ورزش در کشور توسط مسوولان مورد عنایت قرار گیرد و در جایگاه حقیقی خود واقع شود بسیاری از مشکلات فرهنگی، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود و این رسالت خطیر مسوولان است که برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.
قادریان افزود: ورزش برای توسعه همه جانبه به همراهی و حمایت مسوولان نیاز مبرم دارد و امیدواریم ریاست جمهوری آینده و اعضای شوراهای اسلامی با توجه به خیل علاقه‌مندان و ظرفیت‌های خوبی که در رشته‌های ورزشی وجود دارد بیش از گذشته تلاش کنند.
انتخابات مظهر وحدت است
همچنین مربی سابق تیم‌های ملی والیبال جوانان و بزرگسالان ایران و مدیرعامل کنونی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: شرکت در انتخابات سال 1400 نه تنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است ،بلکه آینده کشور را در مسیر سعادت مردم و جامعه اسلامی تضمین می کند.
عباسعلی میرحسینی با بیان اینکه مردم و ورزشکاران در 42 سال گذشته بارها در انتخابات مختلف با حضور گسترده و آگاهانه نقش تاریخی خود را در اداره کشور و کمک به نظام و انقلاب نشان دادند افزود: اینکه انتخابات پیش‌رو برای تمامی مردم و کشور در عرصه‌های مختلف و جهان اهمیت بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه حضور حماسی و یکپارچه مردم و جامعه ورزشی در این میدان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سبب اقتدار نظام و شکست توطئه بدخواهان می شود تصریح کرد: دشمنان برای جلوگیری از حضور و مشارکت فعال مردم در انتخابات سال آینده از تمامی اهرم‌ها و فشارها و دلسرد کردن آنها استفاده می‌کنند.
مربی سابق تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه با تمامی این وجود اقشار محتلف مردم و ورزشکاران ، کشور و نظام اسلامی ایران را دوست دارند و دست از انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند یادآور شد: مردم بدون شک با شرکت در انتخابات سال 1400 بار دیگر بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی خود را نشان می دهند.
میرحسینی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به پیروزی رسید و در دوران هشت سال دفاع مقدس با همه توطئه‌ها بر دشمنان پیروز شد و این عطیه الهی با حضور مردم در صحنه های مختلف حفظ می‌شود و جامعه ورزش فعالانه در این انتخابات شرکت می کند.

خبر یزد


حضور در انتخابات، همبستگی ملی است
یکی از داوران فوتبال یزد به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در خردادماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور مردم و جامعه ورزش در این مرحله از تاریخ انقلاب اسلامی در عمل نشان دهنده بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی آحاد جامعه در قبال کشور است .
سید رضا حسینی افزود: داوران فوتبال و جامعه ورزشکاران در کنار سایر اقشار جامعه با حضوری حماسی در انتخابات امسال بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود را به نظام، انقلاب اسلامی و راه و مرام شهیدان نشان می‌دهند و توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
وی اظهار کرد: هرچه حضور مردم و ورزشکاران در این میدان مهم سیاسی و فرهنگی بیشتر باشد در مقابل موجب اقتدار کشور و همبستگی ملی است و توطئه‌های مختلف استکبار به خصوص در بخش اقتصادی و تحریم‌ها منجر به شکست و زبونی می‌شود.
این داور فوتبال به اهمیت رسیدگی مسوولان به ورزش و توسعه همه جانبه آن اشاره کرد و گفت: هر فردی که در منصب اجرایی کشور قرار می‌گیرد یا اعضای آینده شوراهای اسلامی چه در شهر و روستاها باید توجه به ورزش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.
جامعه ورزش یزد فعالانه در انتخابات شرکت می‌کند
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری جامعه ورزش همراه با سایر اقشار در انتخابات، وظیفه ملی است گفت: تمامی مربیان، داوران، باشگاهداران، اعضای هیات‌ها و ورزشکاران فهیم بار دیگر همدوش با مردم و مسوولان با حضور حماسی و حداکثری در انتخابات، آمادگی خود را در کمک به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.
سید احمد هاشمی با بیان اینکه در 42 سال گذشته ورزشکاران رشته‌های مختلف همواره در کنار مسوولان و خادمان خود وظایف مربوطه را در بخش‌های مختلف به خصوص انتخابات به خوبی نشان دادند، یادآور شد: انتخابات پیش‌رو به خاطر تحولات منطقه و جهان از اهمیت زیاد برخوردار است .
این مسوول ورزشی استان اظهار کرد: ورزشکاران مومن و انقلابی در هر عرصه‌ای که به مشارکت فعال برای دفاع از کشور و تعیین آینده و سرنوشت خود و جامعه نیاز باشد ،وظایف ملی و اجتماعی خود را انجام دادند و بدون شک در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ ماندگار دیگری را خلق می‌کنند.
هاشمی در ادامه از همکاری جامعه ورزشی یزد با این اداره‌کل و مشارکت و همراهی در برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: حضور در صحنه‌های مختلف کشور به خصوص انتخابات سمبل همبستگی ملی و تبلور هوشیاری و داشتن بصیرت و کمک به آینده کشور است .
شرکت حماسی ورزشکاران در انتخابات
سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به اهمیت انتخابات و نقش مردم و جامعه ورزش استان در این عرصه مهم اشاره کرد و گفت: اعضای این باشگاه و ورزشکاران بر اساس وظیفه دینی و ملی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری جدی در انتخابات شرکت می‌کنند.
سید حسن میرحسینی افزود: حضور در انتخابات به معنای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و جامعه است و همه باید در هر موقعیت و مقامی که هستند در این عرصه مشارکت کنند و با عمل به سفارشات مقام معظم رهبری بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات کشور بیفزایند.
وی خاطرنشان کرد: هرچه مشارکت مردم و ورزشکاران در کنار سایر اقشار جامعه در این انتخابات حماسی و پرشورتر باشد به نفع آینده نظام و انقلاب اسلامی و مردم است و همه باید در صفی واحد همبستگی بزرگ ملی خود را در پای صندوق‌های اخذ رای نشان دهند.
انتخابات تعیین سرنوشت است
همچنین سرمربی تیم‌ملی شمشیربازی جوانان و امید کشور با بیان اینکه ورزشکاران در کنار سایر اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کنند گفت: حضور گسترده مردم و جامعه ورزش در انتخابات آینده موجب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است .
حمید شیر با بیان اینکه ورزشکاران در 42 سال گذشته همواره با حضور در عرصه‌های مختلف و انتخابات عشق و ارادت قلبی خود را به کشور و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند افزود: بار دیگر در انتخابات امسال شاهد حضور حماسی آحاد مردم و ورزشکاران در این میدان سرنوشت‌ساز خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی تصربح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره با جنگ روانی و تبلیغاتی خود قصد جلوگیری از حضور مردم در انتخابات دارند ولی مردم و ورزشکاران با درایت و هوشیاری خود موج خنثی شدن و شکست توطئه‌های مخالفان شده‌اند.
شیر گفت: تمامی ورزشکاران رشته شمشیربازی ، ملی‌پوشان و مدال‌آوران این رشته همگام با سایر اقشار جامعه با حضوری گسترده و پرشور در انتخابات امسال بار دیگر همبستگی و عزت کشور و آینده انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.
استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 47 هیأت ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 یزد وزارت ورزش و جوانان مشارکت های مردمی
پروندهٔ خبری
انتخابات 1400

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/186914/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیاردی در استان یزد

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

114 هکتار نخاله‌ ساختمانی طبیعت مهریز را ویران می‌کند

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

فقط 3 درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

114 هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیاردی

برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب

10 محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از 20 میلیارد در یزد

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

لایروبی و رسوب برداری 280 هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو

برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند

در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد

ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد

114 هکتار نخاله‌های ساختمانی، طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس

خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

باران سیل‌آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد