خبر یزد

آخرين مطالب

اولین واکنش به هت‌تریک تاریخی در والیبال ایران اجتماعي

اولین واکنش به هت‌تریک تاریخی در والیبال ایران
  بزرگنمايي:

خبر یزد - به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد بعد از سه جدال سخت و نفس‌گیر نهایتا موفق شد با شکست شهرداری ارومیه به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران صعود کند. این سومین بار پیاپی بود که شهداب دست به این کار بزرگ زد که به نوعی یک تاریخ‌سازی هم به شمار می‌آمد.

خبر یزد

فکر می‌کنم در تاریخ لیگ برتر والیبال دومین بار است که این اتفاق افتاده و یک تیم سه بار پیاپی به فینال رسیده است. بعد از بانک سرمایه که شرایط خاص خودش را داشت و یک تیم پرستاره به شمار می‌آمد این دومین بار بود که یک تیم سه بار به فینال لیگ برتر صعود می‌کند. شهداب همچنین به اولین تیم شهرستانی تبدیل شد که این اتفاق برایش رقم می‌خورد.

خبر یزد

با توجه به نظر سرمربی تیم در ابتدای فصل یک برنامه بدنسازی خیلی فشرده داریم که این باعث می‌شود در اوایل فصل بدن بچه‌ها در شرایط آرمانی نباشد اما رفته رفته شرایط تغییر می‌کند و به اوج آمادگی می‌رسند. در چهار سال گذشته همواره تیم ما قهرمان دور برگشت می‌شد. اگرچه خریدهای ما در نیم فصل اسمی نبودند اما این کار کاملا با برنامه انجام شد. هم سعید جواهری و هم بهنام حاجی‌پور باعث ایجاد تغییر و تحول در تیم ما شدند. در مورد میثم صالحی هم خدا را شکر این سرمایه‌گذاری جواب داد. اگرچه او هنوز هم خیلی از ناحیه کتف درد دارد ولی بسیار برای ما عالی بازی می‌کند.

خبر یزد

حریف تیم قابل احترامی است و از اکثر بازیکنان ملی‌پوش برخوردار است ولی باشگاه ما شخصیت قهرمانی دارد و به علاوه آن تجربه بازیکنان می‌تواند خیلی به ما کمک کند. به نظر من شانس برابر است و نقطه عطف باشگاه ما حضور پرشور هواداران است. مطمئنم در بازی فینال حتی بیشتر از دیدار مقابل ارومیه به سالن خواهند آمد و تیم را مورد تشویق قرار خواهند داد و گ این می‌تواند نقطه قوت ما نسبت به سیرجان باشد.

خبر یزد

روز اول 50 تماشاگر داشتیم
من قاطعانه می‌گویم در سه بازی که انجام شد حتی یک مورد بی‌احترامی از سمت هواداران شهداب به حریف نشد. سمت ارومیه هم همینگونه بوده اما به هر حال چند تماشاگرنما این وسط پیدا می‌شود. ارومیه قطعا یکی از قطب‌های والیبال کشور است، معدن این رشته است و والیبال در خون مردم این شهر جریان دارد و طبیعی بوده که آن همه تماشاگر برای آن ها بیاید، همانطور که در مورد گنبد و آمل چنین شرایطی وجود دارد ولی ما از شهرستانی صحبت می‌کنیم که نهایتا 10 سال است در لیگ برتر حضور داشته و در سی سال گذشته یک ملی‌پوش داشته است. بعد از گذشت این همه سال حالا باشگاه شهداب هر سال یک ملی‌پوش به رده‌های سنی مختلف تیم ملی تحویل می‌دهد. از طرف دیگر روز اولی که ما شروع کردیم نهایتا 5٠ تا 6٠ تماشاگر داشتیم. اینکه الان ظرفیت ورزشگاه ما پر می‌شود اتفاق فوق‌العاده‌ای است. من مطمئنم حتی اگر ٢٠ یا ٣٠ اتوبوس هم وجود داشت همه آن ها برای آمدن به سالن پر می‌شد. این یک انقلاب است. خود اعضای تیم ارومیه از سرمربی تا بقیه به ما می‌گفتند که ما فکر نمی‌کردیم یک روزی تیمی بتواند در تماشاگر با ما رقابت کند.

خبر یزد

سرمربی محترم شهرداری بارها در مصاحبه‌های خود غیرحرفه‌ای صحبت کردند. درست است بازیکنانی مثل رضا رضایی و محمد ولی‌زاده از ارومیه و ایلشن داوودی پور از داوودی پور از گنبد هستند و آن استعداد ذاتی در وجودشان هست ولی محمد ولی‌زاده پنج سال است که در شهداب حضور دارد و امثال او و رضا رضایی را شهداب به والیبال معرفی کرده است. ما به نوعی این‌ها را بازیکن بومی خودمان می‌دانیم. ما برای این بازیکنان زحمت کشیده‌ایم و بچه‌ها هم تمام توان خودشان را گذاشته‌اند و به اینجا رسیده‌اند. اگر انشالله این اتفاق بیفتد و ما امسال قهرمان شویم به نظرم یک اتفاق منحصر به فرد است که یک تیم با پاسور بیست ساله به این افتخار برسد.

خبر یزد

باید بتوانی بازیکن بسازی
ما پارسال یک تیم اسمی با بازیکنانی مثل امیر غفور، مهدی مهدوی، مسعود غلامی و میثم صالحی در اختیار داشتیم اما امسال تیم ما با پاسور، دریافت‌کننده و سرعتی‌‌های بیست ساله به این نقطه رسید. منظور ما این است که بازیکن بسازی و با بازیکنان خودت این کار را انجام دهی وگرنه هیچکس شک ندارد که ارومیه معدن والیبال است و حق به گردن این رشته ورزشی دارد. ولی صحبت ما در مورد باشگاه است که باعث شده بازیکنانی مثل محمد ولی‌زاده، سینا نیکپور، رضا رضایی و بقیه به اینجا برسند.

خبر یزد

در تیم ارومیه استاندار، شهردار همه و همه پشت تیم بودند و یک فراخوان عمومی زده شد که این همه تماشاگر به تهران آمدند اما در مورد باشگاه شهداب مردم خودجوش از سراسر استان یزد این اتفاق را رقم زدند. تا حالا تیمی در استان یزد نداشتیم که از شهرستان‌های استان مثل بافق، اردکان میبد و... برایش تماشاگر بیاید. یک اتحاد مثال زدنی به وجود آمد. دیگر نمی‌دانم چه کار باید بکنیم. این تیم غرور استان یزد شده و از مسئولان خواهش می‌کنم که پای کار بیایند و حمایت کنند. ما از اول می‌گفتیم شهداب استان یزد که شاید برای خیلی ها خوشایند نبود اما خوشحالیم که حالا این اتفاق افتاده و شهداب تیم همه مردم استان یزد است.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/644542/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیاردی مخابرات در یزد/افتتاح 122 طرح

دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان یزد از زندانیان مالی حمایت کردند

3 موزه یزد غیرفعال است/ راه‌اندازی موزه «تار و پود» در مهد نساجی

سرانه مرمت بناهای تاریخی یزد یک میلیون تومان در سال است

ضرورت تشکیل شورای ترکیبی در بافت تاریخی یزد/ ورود خیران ضروری است

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

منع قانونی برای راه‌اندازی اتحادیه و صنف صنایع دستی وجود ندارد

صنایع‌دستی مردمی‌ترین نوع مشارکت در اقتصاد است

بارش‌های پراکنده در یزد ادامه دارد

داستانک/ دعای مادر

بازوی کهکشان راه شیری بر فراز سبلان

بزرگ‌ترین توفان خورشید در راه زمین / آیا در ایران بازهم شفق قطبی خواهیم دید؟

فیبرنوری برای مردم استان یزد توسعه می‌یابد

شعری زیبا از خاقانی

بمب هسته ای چطور کار میکنه؟

تخلیه روستای 12 خانواری اَلْمُجُق فریمان

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های یزدی امروز به مدرسه رفتند

5 ناشر متخلف نمایشگاه کتاب حکم گرفتند

جایگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

یک سیارک به اندازه خودرو از کنار زمین گذشت

توصیه دکتر الهی قمشه‌ای از کتابی استثنائی که همه باید بخوانیم

بزرگداشت فردوسی در حضور دولت آبادی، مسجد جامعی، مجتهد شبستری و...

آغاز برداشت گل محمدی در بهاباد

بیمه شدن هشت هزار فعال حوزه صنایع دستی

موتورسنگین قاچاق در مهریز توقیف شد

آینده نگری تیم عمرانی کیش درخصوص مدیریت پساب

نماهنگ فردوسی را بزرگ کنید

دومین سیاره پشمکی کشف شد

بهره برداری از مرحله اول انتقال آب خلیج فارس به استان یزد، تا 15 روز دیگر

آینده نگری سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص مدیریت پساب این جزیره زیبا

تفاله قهوه را دور نریزید؛ با آن خانه بسازید!

ارائه برنامه فرهنگی در خصوص استفاده از کالای داخلی

از اهدای خون تا اهدای جان

توقیف 2 خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در مهریز

دستگیری سارقان خودرو در اشکذر

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

بزرگترین کتابخانه عمومی کشور کجای کار احداث است؟

تاریخ اولین پرواز سرنشین‌دار «بلو اوریجین» پس از وقفه طولانی

تصویر روز ناسا ؛ خوشه 37

امحای اسناد اداری مستلزم طی شدن مراحل قانونی

تحویل بیش از 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد ماه

احیای دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دستور کار است

دمویی از عملکرد خیره‌کننده دستیار هوش مصنوعی گوگل Astra

ورود کاروان زیرسایه خورشید به میبد

صنعتگران اردبیل در نمایشگاه صنایع‌دستی یزد حضور می‌یابند

استقبال زوج‌های نابارور از خدمات مراکز ناباروری

دانش آموزان یزدی قرآن کتابت کردند

پخش سریال جدید با بازی رضا شفیعی جم از 29 اردیبهشت ماه | تصاویر

اجرای طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در محله حسن آباد یزد

فوتبالی ترین شب یزد پس از 18 سال از ساعت 18:15