پاسخگویی سامانه 137 به بیش از 650 تماس تلفنی
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد: با توجه به اینکه سامانه 137 به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1403 بالغ بر 650 تماس از سوی شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر و جویهای سطح شهر در این سامانه ثبت شد.
از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابانها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آبگرفتگی معابر گزارش شده است؛ لذا پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران 137، گزارشها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزههای مربوطه ارسال شد و حوزههای اجرایی بر اساس برنامه زمانبندیشده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.
شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاهترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.
-
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵:۰۶
-
۱۹ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/646151/