خبر یزد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

خبر یزد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/646180/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حسگری که مواد مخدر را 6 برابر سریع‌تر شناسایی می‌کند

نقشه مترو فضایی/ به راحتی ایستگاه عوض کنید!

کشف جی پی اس در مغز انسان

انتقال مهارت با 300 دانشجوی بورسیه صنعت کاشی/ جنس دانشگاه آزاد یزد فناوری است

انتقال مهارت با 300 دانشجوی بورسیه صنعت کاشی

قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد

آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد

صدرنشینی 30 ساله یزد در کنکور سراسری

قلب صنعت پخش در جزیره می‌تپد/ حضور بزرگان صنعت پخش در کیش

پیشگیری و مبارزه با بیماریهای منتقله پشه آئدس موضوع کمیته تخصصی بهسازی محیط شورای سلامت کیش

آغاز فصل جدید در امر تجارت و بازرگانی کیش/ مشارکت دادن صاحب‌نظران جزیره در تصمیم گیری‌ها، محور اصلی است

مادر گرامی شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید

عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب

ابداع نسل جدید ربات‌های نرم با توانایی خم شدن و خزیدن

اکثر بیماران زوال عقل قبل از مرگ ناگهان خوب می‌شوند

آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد

مراسمی در تجلیل از معلمی شهید

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد

انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی

خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد

سرنوشت سارق پل‌ های عابرپیاده در تهران

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این استان

درهای نمایشگاه کتاب باز شد

کشف سرنخ‌های جدیدی درباره شکل‌گیری اولین سیاه‌چاله‌های جهان

شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد

یزد خنک تر می شود

حمایت جمعی از مردم و بسیجیان مهریز از طرح نور

آزادی زندانی 61 ساله یزدی با کمک یک خانواده

داستانک/ عشق پدربزرگ

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

تصویر روز ناسا؛ سیاهچاله را چطور می‌توان دید؟

وزش باد شدید و گردوخاک در یزد/ پنجشنبه هوا خنک‌ می شود

اوقات شرعی چهارشنبه 19 اردیبهشت در یزد

امکان ذخیره حدود 12 میلیون متر مکعب آب در ابرکوه

وزش باد شدید و گردوخاک در یزد؛ هوا خنک‌ می‌شود

مناسبت روز/ چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: آرامش کیش، برگ برنده‌ی جذب گردشگر است/فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

کسب عنوان دانشمند برگزیده علوم پزشکی دهه اخیر کشور توسط نخبه برگزیده شاهد و ایثارگر خراسان رضوی

ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد ماه

برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس در شیراز

سلمانی نسبت به برخورد با مسئولان متخلف شهرستانی در زمینۀ خدمات دهیِ سلامت به والدین شهدا هشدار داد

کتاب قطعات موسیقی ابوالحسن صبا به چاپ دهم رسید

تصاویری از شکل جالب شعله‌های آتش در نبود نیروی گرانش

کشف پاسخ جدیدی برای معمای دیرین یک سیاره جهنمی!

نهنگ تک‌شاخ براق به فضا می‌رود