پاسخگویی سامانه 137 شهرداری یزد به 650 تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جویهای شهر
اجتماعي
بزرگنمايي:
خبر یزد - در پی بارشهای سیلآسا در استان یزد بیش از 650 تماس با سامانه ارتباطات مردمی 137 در شهرداری یزد برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد، با توجه به اینکه سامانه 137 به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیستونهم فروردین 1403 در پی شدت بارشها بالغ بر 650 تماس از سوی شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر و جویهای سطح شهر در این سامانه ثبت شد.
از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابانها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آب گرفتگی معابر گزارش شده است.
پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران 137، گزارشها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزههای مربوطه ارسال شد و حوزههای اجرایی بر اساس برنامه زمانبندیشده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.
شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاهترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانهروزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.
کد خبر 746726
-
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲:۰۱
-
۳۱ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/646220/