خبر یزد - محمدعلی شاهحسینی با قدردانی از ایثار و مجاهدت شبانهروزی خادمان موکبهای مذهبی اظهار داشت: خدمت خالصانه به زائران و مجاوران اهلبیت (ع)، توفیقی بزرگ و نشانی از حیات معنوی جامعه است که به برکت همت شما عزیزان تجلی یافته است.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیین تجلیل و پاسداشت خادمان موکبهای مردمی با حضور محمدعلی شاهحسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و جمعی از مسئولان و فعالان مذهبی برگزار شد.
در این مراسم، با اهدای لوح سپاس، از بیش از ۱۰۰ روز ایستادگی، حضور مخلصانه و خدمات شبانهروزی خادمان موکبها در جریان جنگ رمضان پشتیبانیهای پس از آن، قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در این آیین با اشاره به کلام رسای اساتید و بزرگان حاضر در جلسه گفت: زبان از بیان ارزش واقعی کار شما مجاهدان فیسبیلالله قاصر است؛ کار بزرگی که مصداق عینی دعای شریف «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد» بوده و مایه عزت، سربلندی و افتخار ابدی ملت ایران است.
وی در پایان با تاکید بر لزوم پایداری و تقویت این حرکتهای خودجوش مردمی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری یزد با تمام توان تشکیلاتی و حمایتی خود، بسترها و زیرساختهای لازم را برای تسهیل مأموریتهای معنوی هیئتها و موکبهای استان فراهم خواهد ساخت تا این مسیر ارزشمند با قوت بیشتری تداوم یابد.