دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

نشست سید مهدی طلایی‌مقدم با مدیران برق برای رفع موانع دو واحد تولیدی

نشست سید مهدی طلایی‌مقدم با مدیران برق برای رفع موانع دو واحد تولیدی
خبر یزد - در شرایطی که ناترازی انرژی یکی از موانع اصلی صنعت است، سید مهدی طلایی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، در نشستی تخصصی، پرونده تأمین برق دو واحد تولیدی را روی میز قرار داد تا با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، شریان حیاتی این صنایع را متصل کند.
  بزرگنمايي:

خبر یزد - در شرایطی که ناترازی انرژی یکی از موانع اصلی صنعت است، سید مهدی طلایی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، در نشستی تخصصی، پرونده تأمین برق دو واحد تولیدی را روی میز قرار داد تا با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، شریان حیاتی این صنایع را متصل کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی مشکلات تأمین برق دو واحد تولیدی استان به ریاست سید مهدی طلایی‌مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار شد.
در این نشست که مدیران شرکت برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق استان نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت، چالش‌ها و راهکارهای رفع موانع تأمین زیرساخت برق این واحدها بررسی شد.
طلایی‌مقدم با تأکید بر اهمیت حمایت از بخش تولید، لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع را ضروری دانست.

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد

خبر یزد

گره‌گشایی از چالش برق صنایع در استانداری یزد


نظرات شما