خبر یزد - دومین نشست شورای فنی استان یزد در سال ۱۴۰۵، به کانونی برای تبیین استانداردهای جدید عمرانی تبدیل شد. سید مهدی طلاییمقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، در این نشست بر استفاده از ظرفیت بومی و فناوریهای نوین برای ارتقای کیفیت ساختوسازها تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، دومین نشست شورای فنی استان یزد به ریاست سید مهدی طلاییمقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار شد.
در این جلسه، دستورالعمل بتنریزی در هوای گرم، پدافند غیرعامل در ساختمانها و استفاده از آسفالت بازیافتی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین نحوه بهرهگیری حداکثری از ظرفیت پیمانکاران و مشاوران بومی استان در چارچوب مقررات ارزیابی شد.
طلاییمقدم بهرهگیری از فناوریهای نوین و توان تخصصی بومی را از اولویتهای مهم حوزه عمرانی برشمرد و بر همافزایی دستگاههای اجرایی در این زمینه تأکید کرد.

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی

از آسفالت بازیافتی تا پیمانکاران بومی